czwartek, 10 listopada 2011

Początek wielkiej przygody z chustami Lenny Lamb

Jeszcze w wakacje dostałam bardzo ciekawą propozycję współpracy od zaprzyjaźnionej doradczyni Akademii Noszenia Dzieci - Joanny Bogdan. 
Asia zaproponowała mi, bym razem z fotografem Adamem Rogalą, zajęła się sesjami zdjęciowymi chust - Lenny Lamb
Miałam zająć się wyszukiwaniem modelek/modeli oraz opieką nad nimi i ich dzieciaczkami podczas zdjęć :) Zgodziłam się z bez wahania. 
Razem z Adamem zadecydowaliśmy, że przy pierwszej - próbnej sesji będę modelować ja razem z synkiem Kacperkiem. 
I tak 1 sierpnia zaczęła się nasza wielka przygoda z chustami Lenny Lamb....

 Bohaterkami pierwszej sesji zostały bawełniane: Gałązka Mięty i Babie Lato

Już po pierwszych zdjęciach, wiedziałam, że praca z Adamem będzie niezwykle przyjemna, a końcowy efekt pracy, sami oceńcie:




Chusta do noszenia dziecka: Lenny Lamb , tkana splotem skośno-krzyżowym - Gałązka Mięty
Wiazanie:  Double Hamac (inne określenia: Podwójny Hamak, Plecak z koszulką)- z rączkami na wierzchu - opcja dla dziecka siedzącego
Zdjęcia: Coffee Bean Studios 
Dobór i opieka nad wiązaniami: Ewa Jarymowicz



Chusta do noszenia dziecka: Lenny Lamb , tkana splotem skośno-krzyżowym - Gałązka Mięty
Wiązanie:  Kieszonka z rączkami na wierzchu - opcja dla dziecka siedzącego
Zdjęcia: Coffee Bean Studios 

Dobór i opieka nad wiązaniami: Ewa Jarymowicz



Chusta do noszenia dziecka: Lenny Lamb , tkana splotem skośno-krzyżowym - Babie Lato
Wiazanie:  Plecak Prosty z wykończeniem Tybetańskim, również z rączkami na wierzchu - opcja dla dziecka siedzącego
Zdjęcia: Coffee Bean Studios 

Dobór i opieka nad wiązaniami: Ewa Jarymowicz

Wiosek z sesji: zabezpieczyć się lepiej przed komarami ;) bo reszta to sama przyjemność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz